1. Üldtingimused
1.1. Masku e-pood müüb Masku Baltic OÜ-le kuuluvates kauplustes müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).
1.2.
Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi
Klient) ja internetiaadressil https://masku.ee asuva ostukeskkonna
(edaspidi E-pood) omaniku Masku Baltic OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses
E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele
reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti
Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja võib muuta e-poe
kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab
muudatustest teada internetileheküljel http://masku.ee Tehingule
rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Müüja andmed:
Masku Baltic OÜ
J.Smuuli tee 43
Tallinn
11415
Reg. nr. 11193203
Telefon +372 6338929
Email: info@masku.ee
2. Hinnad
2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
3. Tooted
3.1.
E-poes kuvatavad Tooted on reeglina 1 - 3 nädalase tarneajaga.
Eritellimustel või Toodete juures kuvatavate lisavalikute tegemisel võib
tarneaeg pikeneda 6 - 8 nädalani, sõltuvalt valikute saadavusest.
3.2.
Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal
puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul
tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise
selgumist.
3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on
illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda
Toote tegelikust väljanägemisest.
4. Ostu sooritamine
4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
4.1.1. Kui Tootel on juures tärniga märgistatud lisavalikud, siis enne Toote ostukorvi lisamist, tuleb teha nende seast valik. Sealhulgas ka Toote soovitud kogus.
4.2.
Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele (lehe parempoolses ülaservas):
menüüribal ostukorvi valikus klikkida nupul „Maksma“,
misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
4.3.
Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist
kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnita“.
Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.4.
Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel
ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
4.4.1. Kui kohaletoimetamise viisina on valitud "Tulen ise järele" on makseviisina võimalik kasutada ka esinduses kohapeal maksmise võimalust.
4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud
ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes
sellest tulenevate tagajärgede eest.
4.8. Müüjal on õigus loobuda
tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete
õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.
5. Makseviisid
5.1.
Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor | Nordea , Pocopay ja Coop) ja kolmeosalise kiirjärelmaksuna Slice.
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekesus AS turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
6. Kohaletoimetamine
6.1. Kliendil on võimalik valida, kas tuleb ise lähimasse Müüja esindusse tootele järele või kasutatakse kullerteenust.
6.2.
Valides kohaletoimetamise viisina ise järeletulemise, ei vastuta Müüja
Toote seisukorra eest pärast Toote üleandmist Kliendile.
6.3.
Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt
valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse
saatmisest Kliendi e-posti aadressile, millele lisandub Tootjapoolne
tarneaeg, kui valitud Toode pole hetkel laos või on tegemist
eritellimusega. Müüja võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning
kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse
korral jääb saadetis hoiule lähimasse Müüja esindusse ning Kliendile
edastatakse saadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti
aadressile. Toodet hoitakse laos 30 kalendripäeva. Juhul, kui
väljastuskatse ebaõnnestub Kliendi poolt põhjustatud asjaoludel, on
Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
6.6.
Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel
(ajavahemikul reedel pärast kella 15:00 kuni esmaspäeval kella 10:00-ni)
või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või
riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 10:00.
6.7. Klient
on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate
kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete
kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud
viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on
tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete
ebatäpsusest või -õigsusest.
6.8. Juhul, kui Toode ei jõua
Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud
sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti
aadressile: tellimus@masku.com või helistades +372 6338929
7. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine
7.1.
Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul
taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada.
Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse
kätte saab.
7.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale
esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja
aadressile tellimus@masku.com.
7.3. Tarbija peab kauba tagastama
avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta
on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on
lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud
tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub
varem.
7.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla
kahjustunud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis
ja Toote küljes peavad olema kõik originaalkleebised, tähised ning muud
lisad, mis kaubaga kaasa tulid (sh. kinnitusvahendid ning tööriistad).
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja
kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on
eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja
toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal
lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7.5. Klient on kohustatud
avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui
pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine
originaalpakendis nõutav.
7.6. Klient saab Tellimuse tagastada
ükskõik millisesse Müüjale kuuluvasse kauplusesse, kus antud kaupluste
klienditeenindajad teostatvad Toote/Toodete ümbervahetamis- või
tagastusprotsessi. Tagastamine kauplusesse on tasuta. Tagastatava toote kohaletoimetamise kulud katab Klient.
7.7.
Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale
ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud
kulud kannab Müüja.
7.8. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14
päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub
samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.
7.9.
Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu
alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse esimene
kättetoimetamiskulu. Kui kättetoimetamine on esimesel korral Kliendi
poolsetel asjaoludel ebaõnnestunud, katab Müüja tagastamisel vaid
esmakordsa kättetoimetamiskulu.
7.10.Tagasimakse laekub Kliendi
pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise
puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.
8. Pretensioonide esitamise kord
8.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
8.2.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient
Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul
peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse
kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile tellimus@masku.com.
Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.
8.3.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust
esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates
pretensiooni kättesaamisest.
8.4. Esimese 6 kuu jooksul asja
üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja
üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.
Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja
üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud
kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja
(VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud
Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
8.5. Tarbijal
on õigus nõuda Müüjalt Toote ostuhinna alandamist või lepingu
lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik
toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine
ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul
kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
8.6.
Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral
tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu
täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
8.7.
Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote
parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-,
posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.
8.8. Müüja ei
vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude
eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud
asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast
mitteolenevatest asjaoludest.
8.9. Müüja ei hüvita Kliendi
tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega
vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud
Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise
kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus
on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu,
puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
9. Vastutus
9.1.
Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste
rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis
kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.