Kohaletoimetamine ja tagastamine

1. Kohaletoimetamine

Masku e-poest saab kaupa tellida peamiselt Eestisse ning kauba kätte saamiseks on 2 viisi:

  •  Tulles ise eelnevalt kokku lepitud Masku esindusse tootele järele
  •  Kulleriga. Toote kulleriga transportimisel tasub saatmiskulud ostja.

 

2. Tagastamine ja ümbervahetamine

 

Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@masku.ee.


Tagastamine on tasuta ning seda saab teha kas kulleri kaudu või mõnes meie esinduses.

2.1 Tagastamine kaupluse kaudu

Tooge toode koos pakiga lähimasse kauplusesse, kus klienditeenindajad viiavad läbi ümbervahetamis- või tagastusprotsessi. NB! E-poest sooritatud ostude puhul tavakauplustes raha ei tagastata.

Tagastuse kättesaamise kohta saadame Teie e-postiaadressile kinnituse.

Ümbervahetamise korral saadame Teile uue toote vahetult pärast ümbervahetatava kauba kätte saamist.

Rahatagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti, 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse esitamisest. 

Toote tagastamise korral tagastatakse kliendile ka tasutud transpordi summa. 

Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaalkleebised, tähised ning muud lisad, mis kaubaga kaasa tulid (sh. kinnitusvahendid ning tööriistad).

Palume avada tootepakend alati ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis.

2.2 Tagastamine kulleriga

Kui kliendil ei ole võimalik ise toodet lähimasse kauplusesse tuua, saab selleks kasutada kullerteenust. Tagastamisel katab transpordikulud müüja. Kui tagastamise tingimused on täidetud ja ammendavad, lepitakse telefoni või e-posti teel kokku koht ja aeg, millal kuller tootele järele tuleb.